Обмін та повернення товарів здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів» та Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 №172 протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 3х робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар
4. Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Хто сплачує зворотну доставку?

Якщо повернення/обмін відбувається через неналежну якість або невідповідність товару замовлення, доставка здійснюється за рахунок магазину, в іншому випадку транспортні послуги оплачує покупець. У кожній конкретній ситуації наш підхід до клієнта індивідуальний, і приймається рішення, що максимально задовольняє обидві сторони.

Як і коли я отримаю свої гроші?

Кошти при поверненні товару, повертаються відповідно до способу оплати за замовлення.

Обмін товару чи повернення коштів проводиться протягом 1-3 робочих днів із моменту надходження до нас поверненого товару.